söndag 27 juni 2010

Ella och midsommarafton

I fredags var det midsommarafton och vi var hemma hos min kompis Linnea.
Hon har en dvärgschnazer som heter Pixi. Sen kom det några kompisar och 2 hundar till. De båda heter Diva och den ena är en dalmatin och den andra är jag inte säker på vad det är för ras. Men det var 4 glada tjejer som sprang lösa på gården =D


Diva, Ella och Diva :)


Det var riktigt fint väder och vi satt ute hela kvällen/natten. En helt underbar kväll och hundarna var riktigt härliga. Ella busade med dem alla, trots att kanske inte alla var sugna på det, haha =D


Ella ligger i gräset och pratar =D


Eftersom Ella är skendräktig så ville hon in i Linneas lägenhet lite då och då under kvällens gång för att leta efter hennes valpar.


Ella försöker smita iväg till Linneas lägenhet


Ella och Pixi


Ella och Diva busar =)


Diva och Diva väntar på att något ska trilla ner från bordet =D


Söta lille Valle, snart 5 månader, var också med och firade midsommar :)

I slutet var Ella väldigt trött. Hon kan inte riktigt komma till ro hos andra så jag fick ha henne i knäet. Då la hon sig till rätta och sov en stund. Men hon blev en riktig liten bitch när de andra hundarna kom för nära mig. Hon morrade på ett mordiskt sätt. Då bestämde jag mig för att det var dags att gå hem.

Ella och jag säger Hej Då och God Natt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar