tisdag 15 juni 2010

Ella och cykelturen

Ikväll kände jag mig väldigt rastlös men samtidigt väldigt trött. Jag struntade i tröttheten för ute på gården står min nya fina cykel som bara skriker efter mig =D
Så jag tog med mig Ella och hennes cykelkorg och iväg vi for.

Ella i sin cykelkorg :)

Jag cyklade till Lindeborg/Svågertorp dit min min bror och hans tjej ska flytta. Riktigt mysigt område, tror att de kommer att trivas riktigt bra =D

Sötare hund finns inte <3

När vi kom fram dit så fick Ella komma ur korgen och vi gick en promenad hemåt.
Vi var ute i 1,5 timme ... helt underbart. Älskar sommarkvällar =D

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag är på jakt efter en bra cykelkorg till mina busfrön, kom in på din sida från google. Var har du köpt din? Märke? Jättefina hundar föresten :)

    SvaraRadera
  2. ja jag är också ute efter att veta vart korgen är köpt..skulle du snälla kunna mejla mig märke osv till susannabodnar@hotmail.com....hade varit guld värt!!! tack

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag är också väldigt nyfiken att vart är korgen köpt? Kan du svara til kiibsu@gmail.com? Tack :)

    SvaraRadera