torsdag 17 juni 2010

Ella och Ekeby

Vi kom hem för en stund sen efter att ha spenderat eftermiddan hos Marina i Ekeby. Marina är Ellas uppfödare. Hemma hos henne bor Ellas mamma, mormor och syster så det blev en massa bus idag =)

Ella och hennes syster Selma busar med en plastkruka


Ellas mormor, Ebba, ligger och slappar i solen


Vi åkte ut till skogen och gick en långpromenad. Jag hade med mig spårlinan som jag fick av mina föräldrar. Den var riktigt bra. Hade inte den lös på marken, utan höll den i handen men det var helt ok för Ella. Hon kunde gå flera meter framför oss och spana :)

Efter promenaden i skogen var Selma trött


Ellas mamma, Ida, tittar på fåglarna =)



Noffar som vaktar =D


På vägen hem körde jag inom MAX och köpte lite mat. Eftersom solen fortfarande sken så satte vi oss på en filt i gräset. Inte kanske det mysigaste stället på planeten men bättre än att sitta på deras uteservering.


En trött liten Ella på filten utanför MAX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar