lördag 5 juni 2010

Ella och åter en dag på kolonin



Eftersom det var helt underbart väder idag igen så åkte jag och Ella till kolonin.
När vi kom dit möttes vi av broren och hans sambo Karolina. Broren har sin kolonistuga precis bredvid våra föräldras så vi har en liten grind mellan tomterna =)

En varm Ella

Ella var väldigt varm så jag badade hennes tassar i kallt vatten och så hällde jag vatten på hennes huvud och kropp. Det tyckte hon var skönt :)

"Tja, jag hänger bara lite här i skuggan"

Broren hade köpt med sig en vattenmelon som vi delade på. Den var riktigt god. Det är alltid gott med vattenmelon, speciellt när det är varmt ute.

Melonen :)


Ella tyckte också att det var riktigt gott med vattenmelon. Det tyckte jag var bra för då fick hon i sig vätska =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar