måndag 7 juni 2010

Ella och 1-års dagen

Idag blev min finaste lilla Ella 1 år gammal =)

För 1 år sen ringde Marina (uppfödaren) mig och sa att Ida hade valpat och det blev 5 stycken och att den ena var min. Tiden har verkligen gått fort och tänk så mycket som har hänt på 1 år. Hur Ella har förändrat mitt liv, till det bättre.


Älskar verkligen min lilla tös <3

Idag har Ella blivit bortskämd. Hon fick en grisknorr när vi var på jobbet, det är lyx. Annars blir det bara ett vanligt ben. Och efter jobb, när jag var och fick massage, så var Ella hemma hos mina föräldrar och busade. De hade även gått en långrunda tillsammans. Ella älskar verkligen att vara hos dem, och det känns skönt i hjärtat.

Tyvärr så har det regnat hela dagen så det har inte blivit något mys i någon gräsmatta som jag hade tänkt.


Ella tycker inte om regn!


Nu ligger Ella och sover på sin favoritplats - i bokhyllan i hallen

Imorgon är det sista unghundskursdagen.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar