lördag 15 maj 2010

Ella, regnet, myset och buset

När vi vaknade imorse regnade det väldigt mycket. Kändes som det aldrig skulle ta slut. Varken jag eller Ella var sugna på att gå ut så vi somnade om igen.

Lyckligtvis blev det uppehåll så vi passade på att gå ut.

Ella och sin fina gula regnkappa, som hon tyvärr har vuxit ur. Den täcker inte hela rumpan =)



När vi kom hem åt vi frukost, ösregnet kom igång igen och så blev det mys i soffan.

Finaste nosen


Ella aka. Slappe Noffen


Efter lite (mycket) mys i soffan bestämde vi träff med Pia, Nadja och deras vovve Doris i Jesusparken.

Ella och Doris


Sen kom det en stor valp på 4 månader
som ville vara med och busa =)



Två trötta och blöta töser efter en massa bus

1 kommentar:

  1. Hej Ella!
    Vilken fin blogg du skaffat dig =) Jag ska följa dina äventyr från Linköping... kanske får jag övertala mamma och mamma att fixa en blogg till mig också. Har lite problem att själv trycka på tangenterna, så jag behöver lite hjälp på traven ;)
    Puss Doris

    SvaraRadera