måndag 3 maj 2010

Ella och 1:a majtåget

I lördags var det 1:a maj och då gick jag och Ella i ett 1:a majtåg =)

Dagen till ära fick hon ha på sig en röd scarfs

Det var samling klockan 15 på möllevångstorget och klockan 16 började vi att gå.
Eftersom Ella fortfarande är lite dålig och äter antibiotika så bar jag henne mer än halva tiden.
Ville inte att hon skulle överanstränga sig. 17:15 var vi tillbaka på torget och då fick och Ella snabba oss hem för jag skulle köra mamma och moster till en middag/fest.

Ella träffade sina kompisar Vilja och Isa i tåget =)


På kvällen tänkte jag dra till pubben med några kompisar. Men precis innan jag skulle gå kräktes Ella upp lite mat.
Så jag vågade inte lämna henne ensam hemma så hon fick hänga med =)


Ella ligger i mitt knä på uteserveringen. Hon älskar att få lov att vara med överallt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar