söndag 23 maj 2010

Ella och helgen

Igår (lördag) hade jag mina föräldrar, min bror och hans tjej över på en tidig morsdagmiddag. Mina föräldrar är på Kreta när det är morsdag så vi fick fira det lite tidigare.

Min fina dukning

Ella tyckte självklart att det var hur kul som helst att de kom, hon trodde nog att de kom enbart för hennes skull, hehe. Hon är väldigt förtjust i min pappa och hans näsa, hon tycker att den är extra god att pussa på =)

Ella attakerar pappas näsa med en massa pussar


I dag åkte jag och Ella till kolonin där även föräldrarna och mormor var. Synd att det inte var lika fint väder som det var igår, men det dög ändå, jag klagar inte. Ella tycker att det är helt underbart att vara på kolonin, hon springer runt och bara njuter. Idag lekte hon lite med en annan hund i området. Det var en dansk/svensk gårdshund som tyckte att Ella var en väldigt söt liten tös =)
Vi träffade även på en tjock papillon, men han ignorerade Ella.

Efter att ha varit på kolonin i 4 timmar åkte vi hem och vilade lite, jag låg i soffan och Ella låg i sängen :)

Nu har vi precis kommit hem efter kvällsrundan. Det är helt underbart väder ute, riktig sommarkväll. Fortfarande varmt men ändå svala vindar :) Ella tyckte också att vädret var underbart och hon var sugen på att gå en långrunda. Det märkte jag på henne för hon gick raskt. Vi var ute i en timme och nu känns det riktigt skönt att gå å lägga sig =)

Ella vid Pildammsparken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar