fredag 21 maj 2010

Ella och kolonin

Det var så himla fint väder på eftermiddan idag. Solen sken och det var riktigt varmt, helt underbart =)

Så jag och Ella åkte till mina föräldrars kolonistuga efter jobbet. Tänkte först bara snabbt sticka dit för att hämta lite rabarber inför lördagens efterrätt. Men det var ju så himla fint väder att jag slängde av mig både jacka och skor och la mig i gräset och bara njöt.

Jag och Ella myser i gräset

Ella ÄLSKAR att vara där ute. Hon får springa runt lös på både föräldrarnas gräsmatta och min brors. Hans kolonistuga ligger precis bredvid så vi har en liten grind mellan tomterna så man snabbt kan komma in till varandra =)
Så Ella sprang mellan tomterna och skällde på folket som gick förbi utanför och de unga killarna som åkte moped, någon ordning får det vara tyckte Ella =)

Ella smyger fram genom buskarna =)

Vi stannade på kolonin i ungefär 1,5 timme, sen började våra magar att kurra så vi åkte hem.

1 kommentar:

  1. Det ser så mysigt ut!
    Se till att ta någon dags semester när jag kommer ner. Hundarna kommer stanna här hemma men eventuellt kommer Otto med ner! Mellan 10e och 29e juli kommer vi vara nere.
    Pudd

    SvaraRadera