måndag 7 februari 2011

Ella och helgen

Helgen har varit lugn och härlig =) Ella har sovit i sängen och gosat båda nätterna. Trots hon är så liten så tar hon stor plats i sängen, tur jag har en stor säng =)

I lördags åkte jag, Ella, Linnea och Pixi till mina föräldrars kolonistuga. Precis bredvid kolonistugorna finns en stor öppen hundrastplats med gräs och några småkullar. Där sprang Ella och Pixi lösa och busade och hade hur kul som helst =)






På kvällen kom min bror hem till mig. Vi skulle gå på bio med innan det va det mys med Ella och mat =)





I söndags vaknade jag tidigt för jag skulle tvätta och efter första lasten gick jag och Ella en härlig och lång morgonpromenad. Trots att jag bor nära Nobelvägen så va det mycket lungt. Sen när vi kom hem igen la vi oss i sängen och jag läste en bok, då tyckte Ella att jag var mycket tråkig och visade detta tydligt (se bild) =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar