fredag 27 juli 2012

Skuggan

Eftersom jag har varit så duktig och bränt mig i solen spenderade vi dagen i skuggan :)

Jag tog med mig filt, te, vatten, bok och Ella till en skola som ligger några hundra meter bort från min lägenhet. Där la vi oss i skuggan och hade det riktigt mysigt :) Jag läste min bok och Ella låg på filten och spanade. Vid ett tillfälle fick vi tillochmed besök. Det var en man som kom med tre hundrar i olika storlekar. Ella blev glad och visste inte vem hon skulle hälsa på först :)

Efter flera timmar under trädet gick vi hem och tog oss en liten powernap för sen skulle vi hem till mina föräldrar och äta mat. Jag cyklade dit, tog bara en halvtimme och Ella stormtrivdes med att sitta i sin hundcykelkorg. Jag är riktigt nöjd med den, Ella också :)

Nu har vi varit hemma en liten stund och det är dags för oss att sova, god natt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar