måndag 4 juni 2012

Någon har bytt ut min hund!

Idag är Ella något så fruktansvärd!

För en stund sedan tiggde hon något av min chef, jag sa åt Ella att gå och lägga sig. Jag gick mot henne och pekade på sängen och sa "Gå och lägg dig". Då blev hon riktigt sur på mig, morr/skällde på mig men gjorde som jag sa.

Ella ligger nu i sin bädd, hon får inte lämna den! Hon ska inte få något godis eller tuggben på några dagar.
Det känns som att godis och tuggben har stigit henne till huvudet och hon blir riktigt sur när hon inte får något. Hela helgen har hon tiggt. Bara jag har närmat mig köket har hon sprungit efter mig och tittat på sitt mat/godisskåp. När Ella tigger skäller hon också ... ganska så störigt!

Så sorry Ella, no more candy for you! Synd för henne att hon fyller år på torsdag och om jag inte har sett någon förändring tills dess så blir det inget gotte för henne.

Detta kanske låter lite hårt, men om man har en terrier med ett starkt psyke måste man vara hård tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar