måndag 18 juni 2012

Helgen

Den här helgen har jag och Ella promenerat, promenerat och promenerat  :)


I fredagskväll var Ella väldigt 
trött efter en hel vecka på kontoret  :)


I lördags åkte jag, Ella och en kompis till brukshundsklubben vid Limhamn. Vi parkerade där för att sen gå mot havet och gick längst med det till Bunkeflo och sen tillbaka till bilen. Solen lös och det var varm, underbart  :)  Vi gick lite mer än 6 km, men den sista biten var Ella helt slut och ville upp i min famn. Och vad gör man inte för sin sötaste lilla vovve. Hon åkte upp i famnen och tyckte att det var riktigt mysigt. Framme vid bilen fick hon vatten och som hon drack. Tur man har AC i bilen så Ella inte behöver sitta i en varm bil.


Ella gör roliga miner i soffan  :)



I söndags fm åkte jag, Ella, min kompis Linnea och hennes hund Pixi till Alnarp. Där gick vi mot Lomma och runt bland villorna där. Där har vi aldrig varit förut så det var riktigt kul att gå på ett nytt ställe. Den rundan blev också lång och vovvarna var trötta när vi kom tillbaka till bilen  :)
Sen på em var jag rastlös så det blev en långrunda igen  :)


Idag lyser solen och jag och Ella gick en härlig lunchrunda. Den blev inte så där jättelång, hon är lite trött efter helgen, hehe  =)


I ett villaområde en bit från kontoret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar