onsdag 7 mars 2012

Sista löprundan på ett par veckor

På lunchrundan släppte vi hundarna lösa så Ella skulle få springa av sig lite innan det är dags för operation och stygn på magen. Imorgon är det dags och jag är väldigt nervös ... och lite rädd. Kommer inte kunna slappna av förrän jag har hämtat henne hos veterinären. Den här operationen är ingen livsviktig operation så jag kommer säkert att ställa mig frågan "varför utsätter jag Ella för detta?" flera gånger imorgon. Men jag vet om att hon kommer må väldigt mycket bättre när hon är steriliserad och slippa ha en väldans massa hormonförändringar hela tiden.

När jag kommer hem ska jag koka fisk till Ella som hon ska få äta dagarna efter operationen. Hon älskar fisk och jag tror att det smakar bättre än torra foderkulor när hon har stygn på magen.

Nu ligger Ella och sover lite efter allt bus på lunchen  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar