måndag 4 april 2011

Ella

Gick igenom mina bilder på Ella som jag har på datorn. I juni blir Ella 2 år - tiden har verkligen gått fort. Här är några av bilderna som jag tittade på =) Hon är så himla söt!!!


Ella är 8 veckor på den här bilden.
Den är tagen dagen då hon blev min ♥




När den här bilden togs hade Ella varit och busat med 2 andra vovvar och hade då blivit väldigt smutsig. Då var hon så liten att hon fick plats i diskhon i köket =)



Puss



Här busar Ella med sin syster Selma och mamma Ida.
Ella och Selma 3 månader gamla



När Ella var liten tyckte hon det var mysigt att
ligga intryckt mellan kuddarna i sängen, haha.




Sötnos



Ella upplevde sin första snö den 16 decemer 2009,
6 månader gammal



Här firar Ella 1 maj med sina hundkompisar Vilja och Isa



Sommaren 2010 var det dragkamp på kolonin =)



Den här bilden togs på Ellas 1-års kalas



Ella är alltid nr. 1 för mig!
Den här bilden togs på unghundskursen



Den här bilden togs när jag och Ella var ute på en cykeltur sommaren 2010




Här simmar Ella för första gången i havet



Här busar Ella och Polly. Ella är lite mer än 1 år här



Här sitter Ella på mattan och gör fula miner, januari 2011



Pixi är på besök och det busas i vardagsrummet



Februari 2011, Ella är ute och springer i Bunkeflostrand

2 kommentarer:

  1. Ella är en riktig sötnos Hälsningar Ingegerd

    SvaraRadera
  2. Dixie och jag tycker Ella är ordentligt fin. Klart det att hon är nummer ett för dig!!

    SvaraRadera