söndag 20 mars 2011

Ella och helgen

I fredags fick jag sluta lite tidigare och då åkte jag och Ella till Klagshamn för att gå en härlig långpromenad. Den här gången började vi promenaden på badstranden, Ella tyckte att det var helt underbart med sanden =)






Vi var ute i 1,5 timme och under vår promenad träffade vi andra djur som Ella ville hälsa på, men inte fick (taskig matte).










När vi kom hem åt vi mat och mös i soffan hela kvällen. Härligt med en hund som både älskar långa promenader och mys =)


I lördags åkte jag och min pappa till hundutställningen här i Malmö. Jag ville titta på Noffar och pappa ville titta på Sealyhamterrier. Min (familjens) första hund var en Sealyhamterrier som hette Stina. Jag tittade inte bara på hundar, köpte även en ny leksak och lite hundgodis. Ella fick stanna hemma och sova, vilket hon gjorde rätt i eftersom sen på eftermiddan åkte jag, Linnea, Malin och våra vovvar till Bokskogen och gick en härlig vårpromenad i solen =)




Idag (söndag) har jag städat lägenheten och Ella har varit lite sur på mig för jag har tagit fram dammsugaren. Hon tycker att den är lite obehaglig och går gärna undan när jag dammsugar.

1 kommentar:

  1. Det ser riktigt skönt ut med promenaderna.
    Jättefina bilder är det också, den sista är en fin bild på en trött Ella som bara vill sova efter en härlig vårdag.

    kram mm

    SvaraRadera