fredag 3 september 2010

Ella och torsdagen

Igår fick Ella vara i mamma och pappas lägenhet under dagen.
Det var Polly och chefens hund: Gnuttans tur att vara på kontoret.


Gnuttan =)



När jag var hos Ella på lunchen låg hon och spana tillsammans med sin leksak på balkongen =)



På kvällen åkte jag, ensam, till agilitykursen. Pappa passade Ella under tiden.
Jag åkte dit för att meddela att Ella var sjuk och att vi inte kommer tillbaka till kursen. Det är 2 gånger kvar och Ella hinner inte bli frisk tills dess. Jag lärde mig även det sista hindret vi hade kvar ... A:et. När jag ska lära Ella det behöver jag hjälp av någon annan som står på andra sidan hindret - ifall hon skulle trilla av =/


Vi fick se en fin och stor regnbåge när jag var på kursen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar