måndag 19 juli 2010

Ella och Österlenresan

Min underbara vän Kajsa och hennes fina kille Otto va nere i Malmö på semester i 9 dagar. De bor i Södertälje men Kajsa kommer härifrån och vi har varit vänner i många många år.

Så i onsdags bestämde vi oss för att göra en Österlen-rundtur och självklart hängde Ella med =D

Första stoppet: Ales Stenar

Gruppbild, Ella ser dock inte så engagerad ut, hehe


Otto tog med sig Ella ner för stupet så hon skulle få bada


Andra stoppet: Simrishamn

Jag och Ella i Simrishamnshamn =D


Jag tar bild på Otto, Otto tar bild på Ella och Ella tittar på gässen =D


Ella hänger i Ottos knä medans jag och Kajsa äter


Gruppbild utanför restaurangen, synd bara att Otto inte var beredd


Tredje stoppet: Kivik

Sista stoppet blev Kivik


Jag och Kajsa svalkar våra fötter i vattnet och Ella myser i solen :)


Världens finaste lilla tös :)


Det var en mycket varm dag så Ella fick bada så fort vi såg vatten. Och eftersom vi körde längst med kusten blev det många bad för henne =) Hon drack även mycket vatten så hon klarade av dagen riktigt bra :)

Dagen efter kan jag ju meddela att lilla Ella var en väldigt trött tös. Det hade ju blivit många promenader och många nya intryck =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar