lördag 4 augusti 2012

Ven

I onsdags åkte jag, Ella och min bror till Ven  :)  Jag och min bror har pratat om att åka dit i flera år och nu blev det äntligen av  :)  Det var en varm dag och solen lös på oss. Det var nog lite för varmt för Ella, men sicken tur att vi var omringade av vatten ... hon kunde bada hela tiden  :)

Vi tog tåget till Landskrona och sen båten över till Ven. Det var första gången Ella åkte båt och hon skötte sig väldigt bra  :) Vi gick runt halva ön, vi gick säkert i 5 timmar, Ven är verkligen en mycket vacker ö! Förutom att promonera, fikade vi, tog en massa bilder och Ella badade. Vi träffade även på några av de djur som bor på ön, getter, får, katter och kor. Ella var så tagen av omgivningen att hon nog inte ens märkte av dem, hehe.

När vi väntade på båten som skulle ta oss tillbaka till Landskrona la vi oss på en filt vid stranden, Ella fick lite mat och sen somnade hon, hehe. Lilla tösen var så trött. På båten på väg tillbaka la jag hemma på sätet bredvid mig och hon somnade direkt  :)







Ella skäller på vågorna  :)




Ella på Kärlekstigen












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar