söndag 26 augusti 2012

Kvällsrundan

Ikväll blev det en lite annorlunda kvällspromenad. På 42 minuter promenerade, powerwalkade och joggade jag och Ella :)

Efter att ha gått till gymmet nu i några månader så blev jag sugen på att jogga utomhus. Så i fredags köpte jag utomhusträningsgrejor :) Min plan är att jag ska kunna jogga tillsammans med Ella så hon också får motion. Men efter rundan ikväll har jag insett att min lilla 3-åring är en bekväm liten 3-åring. Hon vill helst bara gå i sin egen takt. Men eftersom jag är lika envis som en terrier fick jag henne att springa några korta sträckor iallafall :)

Vi sprang/gick inne i Pildammsparken och sen vid sjukhusområdet, så det blev en riktigt bra runda :) Nu är Ella trött och har gått och lagt sig :)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar