fredag 15 oktober 2010

Ella och Bulltoftaparken

Idag var Ella ensam hemma när jag var på jobbet ... det var bara en kort arbetsdag så hon var inte ensam hemma länge :)

Jag och min chef har precis avslutat ett riktigt tungt och krävande arbete så vi unnade oss lite annorlunda arbetsuppgifter idag ... som att åka till IKEA =D Där köpte vi lite olika saker till det nya stället och jag köpte en ny leksak till Ella som hon ska ha på jobbet, hon ska få den på måndag.

På IKEAs barnavdelning kan man hitta en massa bra hundleksaker. Det här är en giraff som åker i en jordgubbsbil =D


När jag kom hem till Ella så åkte vi iväg till Bulltoftaparken för att gå en härlig lång promenad. Det känns i luften nu att det är snart vinter.





Jag älskar hösten och vinter, men tycker det är tråkigt att det blir mörkt så fort. Då måste vi stressa iväg direkt efter jobb för att hinna med en långpromenad innan mörkret kommer. Både jag och Ella är lite mörkrädda av oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar